torsdag 27 oktober 2011

Släppa och gå vidare

Har suttit i flera dar och filat på två olika inlägg ett inlägg i 30-dagars utmaningen som var lite svårare men tänkte att jag skulle skriva recension på de två första böckerna om Dexter först. Det har inte gått så bra något av det. Men läsande har gått bra, nästan lite för bra. jag höll på att missa att gå av vid rätt hållplats för att jag var så inne i Water for elephants. Gillar när det händer och Niceville, som vi har som bokcirkelbok verkar det som tur vara samma sak med. Tur och tur föresten har massa saker att göra men går dåligt om jag ska sitta och längta till min bok i stället. Ständigt dessa problem :)

1 kommentar:

  1. Hej! Jag har en grej till dig på min blogg!
    http://www.saganomsagorna.se/2011/10/namen-oj-och-tack-sa-mycket.html

    SvaraRadera