tisdag 11 oktober 2011

Most underrated book

En underskattad bok. Det var en svår utmaning. Främst kanske för att jag inte bryr mig om så mycket vad andra tycker om mina böcker även om jag kan bli lite stingslig över kommentarer om att det vissa genrer är skräplitteratur som deckare och så kallad chick-litt. För vissa böcker är bättre skrivna än andra då spelar inte genrer så stor roll det är ungefär som att säga att jag lyssnar på alla musik utom ditten eller datten. Bra musik är bra musik oavsett genrer och det är lika med böcker även om jag kanske inte direkt har sci-fi som favorit så innebär det inte att det inte finns bra böcker. Kommer helt enkelt inte på en specifik bok som skulle vara underskattad men däremot att välja bort böcker för att man inte tror man skulle gilla kan vara besvärligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar